14 Şubat 2015 Cumartesi

Turkcell Zpn Openvpn Yapımı

Merhabalar sevgili blog okurları , söz verdiğim gibi Turkcell Zpn.im ile 10 GB (her ay) internet yapımını size anlatacağım. Önce buraya tıklayın ve Zpn ye kaydolun.Kaydolduktan sonra E-posta adresinize gelen linke tıklayın ve hesabı aktive edin.Sonra bu-linke tıklayarak config dosyasını indirin.Bu-linkten de text editör ü indirin.Şimdi sırasıyla

  1. Text editör ü açın
  2. Seçenek tuşuna basın ve open'ı seçin.
  3. Browser a basın ve benim verdiğim config dosyasını açın.
  4. Bir metin açılacak
  5. O metinden bibilgievi yazan yeri silin
  6. Zpn sitesinde kayıt olduğunuz kullanıcı adınızı yazın ve kaydedin.
ÖRNEK RESİM
İşaretli yeri silip yerine kendi 
Kullanıcı Adınızı yazacaksınız 
ve
Kaydedeceksiniz !!!



Şimdi Openvpn Connect e girin 
Kaydettiğiniz configi seçin
Kullanıcı adı ve şifre yerine Zpn de kaydolduğunuz kullanıcı adıyla şifreyi yazın , connect diyin işlem bir kaç saniyede tamamlanır ve internet kullanıma hazır.

Ayrıntılı yapım videosu için tıkla

(Sorun olursa yorumlayınız)

36 yorum:

  1. Ama internet cok agir lutfen bir care bul

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize şunu bi ayarLada(finchvpn ) seçenek bol olsun

      Sil
    2. yeni yazıma bakabilirsin (kepard)

      Sil
    3. Yeni FinchVpn yazıma bakabilirsin

      Sil
  4. Kardeş bi konuda yardımına ihtiyacım var
    zpn ye üye oldum ve 10 gb kotamin 4 gbtini kullandım sorum şu
    ben zpn veya openvpn den premium hesap alsam bana yardımcı olabilirmisin örnek 50 gb 10 dolara veriyor alsam daha iyi yararlanma için ne yapabilirim
    bu yasalı mı
    turkcell açısından yasal olmayan bi durum varmı veya Ayarlar dan değiştirme gereken bişi varmı
    aydinlatsan bi zahmet bilgin vardir google plusta mesajda atabilirsin veya burda
    şimdiden Sağol takipteyim

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root olmasına gerek yok rootlu telefonda da rootsuz telefonda da denedim hepsi çalışmakta :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Oğuzhan kardeşim yaptıkların için çok sağol da bir soru soracam. İOS ta nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İos telefonum olmadığından hiç denemedim ama yapan arkadaşlar var biraz araştırırsan bulabilirsiniz

      Sil
  8. Kardes ben bunu tablette yaptım gayet guzel oluyor- fakat telefondada yaptım ama internet erişimi yok. Sadece clsh of clansa giriyor. İnternet var ama erişim yapılmıyor

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Abi kolay gelsin.sorum var.zpn her ay 10gb veriyor mu veya her hesaba mi?ve Kazakistan operatorleri icin apn ayarlari,configler ve hesap-sifreleri nasil yapariz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ay 10 GB veriyor ( Kazakistan operatörleri hakkında bilgim yok maalesef ama araştır biraz eminim bulursun :)

      Sil
    2. Abi nereden arastiracagimi bile bilmiyorum)

      Sil
    3. Kazakistan için böyle yardım siteleri yoksa ben yardım edemem çünkü benim operatörün türk kaynak Kazakistan hiç denemedim

      Sil
  11. Oguzhan internetimiz suresi kac gun kaldigini biz nerden bilecez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google a zpn yaz login de hesabınla giriş yap direk ana sayfada göreceksin zaten

      Sil
  12. Benim interneti. Bitti 10 GB ama artik olmuyor yenilenmiyor yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  13. Oguzhan seni youtubedende takip ediyorum zaten attigin videonun linkinden girdim buraya bu program acaba sadece turkcell demi calisiyor aveada calisirmi lutfen acil cevap ver sayfayi takip edicem cevabini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bunlar Turkcell ama avea bulmaya çalışıyorum takipte kal

      Sil
  14. SA ben znp hesabını falan aldım mailden onyladım ama hala çevrimdışı görünüyorum bi öneriniz varmı sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videodakileri harfiyen uyguladıysan sorun olmaz , editlediğin configi kontrol et şifre yazımına dikkat et ve zpn sitesinden tekrar aktive et ( videodaki gibi ) , belki o an olmamış olabilir :)

      Sil
    2. Videolari uyguluyorum olmuyor bi yardim avea icin bircok vpn denedim bunlardan biriside openvpn ama oda olmadi acaba rootlu calistigi icin olabilirmi aydinlatirmisiniz olmadi ozelden gorsek takip edicem yorumlarinizi litfen fikri olan atsin oguzhan yardim

      Sil
    3. Open vpn videonuda uzledim bilgi evi dosyadini indirdim import tan sd karti secip dosyada da text indirip ordaki yeri kullanici adim yaptin monil verideki ag ayarinida yaptim dosyayi select yaptim ama bekletip baglanmio 3 .5 kere 30dk bekledim yine olmadi acil yardimmm avea icin

      Sil
  15. Slm bu ayarlar hala çalışıyormuş? ???

    YanıtlaSil